top of page

איך תבחרי סלון כלות?


בעשור האחרון נהפכה העיר ראשון לציון למוקד עלייה לרגל של כלות לפני חתונתן.

סלוני כלות בראשון לציון נפתחו בזה אחר זה ומציעים מבחר מרשים של שמלות כלה.

להבדיל מרחוב דיזינגוף בתל אביב שמציע גם הוא שדרת מעצבים של שמלות כלה, בעיר ראשון לציון קיימים סלוני כלות מהדור הישן יותר- אלו שמציעים לכלה את שמלת הכלה ליום החתונה אך גם את הסידור כלה הכולל בדרך כלל את האיפור כלה ותסרוקת הכלה ביום החתונה – הכול במקום אחד.

לכלות המתלבטות היכן להזמין את שמלת הכלה שלהן ובאיזה מקום להתארגן ביום החתונה החבילה הכוללת את כל אלו אטרקטיבית, נוחה וזולה יותר.

לכלה המזמינה שמלת כלה בסלון כלות בראשון לציון יחסכו הנסיעות המתישות למרכז תל אביב, פקקי התנועה, חיפוש החניה ואלו יביאו לכך שחווית ההכנות ליום החתונה תהיה פשוטה יותר ומעייפת פחות.

כיום קיים מבחר עצום של דגמים לשמלות כלה ומקומות רבים התופרים/מעצבים/מוכרים שמלות כלה. אין זה פלא שכלה לקראת יום חתונתה משקיעה שעות רבות בגלישה באינטרנט ובטיולים ברחבי הארץ אחר שמלת חלומותיה.

שמלת הכלה היא זו שמושכת את תשומת הלב מיד עם כניסת הכלה לאולם או לגן האירועים ועליה ידברו עוד שנים רבות אך חשוב לזכור את התהליך והימים הקודמים ליום החתונה.

בבחירת שמלת כלה חשוב להתייחס לנגישות סלון הכלות מבחינת הנסיעות אליו, מציאת מקום חניה והזמן שלוקח בכל פעם שמגיעים למדידת השמלה.

כבעלת סלון כלות בראשון לציון אני ממליצה להגיע ולבקר בעיר לקראת יום החתונה, להתרשם ממבחר סלוני הכלות המצויים בו, רמת השירות והיקף השירותים לכלה שיש למקומות להציע.

בהצלחה בבחירת סלון כלות ליום חתונתך...

כתבה זו נכתבה על ידי גליה זוהר-סטודיו בוטיק לכלות הממוקם בעיר ראשון לציון המומחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה, איפור מקצועי ותסרוקות ערב.

 

 

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page