top of page

שמלת כלה ב- 150$ - לא תיקני?


$150 לשמלת כלה – לא תקני?

עשרות אתרים באינטרנט כמו אי ביי או עלי בבא מזמינים אותך לרכוש שמלת כלה במחירים זולים, מחירים ממש מצחיקים ואכן, בשנים האחרונות קיימים פיתויים רבים ברשת המציעים מוצרים במחירים נמוכים הרבה יותר

 

מאלו שמוצעים כאן בארץ וההזדמנות לחסוך גם בעלות שמלת כלה היקרה לקראת חתונה לא פסחה על הזוגות המחפשים דרך לחסוך בהוצאות ולהוזיל את עלות החתונה.

כשמגיעים לבחירת שמלת כלה, מאחר וזו הוצאה לא קטנה, בעיקר כשמתייחסים אליה כ"שמלה לערב אחד" מורגשת התחושה של "למה לנו להוציא כל כך הרבה כסף כשאפשר להזמין שמלה מחו"ל ולשלם עליה פחות".

נכון. לקנות שמלת כלה בזול זה כדאי ומשתלם, בעיקר כשהפער כל כך גדול ואפשר לומר - "מקסימום הפסדנו כמה מאות שקלים, מקסימום נחזיר, נעביר או נמכור הלאה" ונכון. השיקול הינו כלכלי נטו שהרי כל כלה מצפה לשמלה שמותאמת אליה באופן אישי ותפורה בדיוק למידותיה ולטעמה אך מעדיפה לשלם כמה שפחות. נשאלת השאלה מה הסיכוי להתאמה של השמלה שתזמיני בזול דרך צפייה בתמונות ובדגמים באתר אינטרנט ואיזו שמלה באמת, בסופו של התהליך תגיע?

החלטת להזמין שמלת כלה זולה מחו"ל? אלו הדברים (הכלכליים/הרגשיים,הבירוקרטים) שעלייך לקחת בחשבון :

האם השמלת כלה שהזמת תגיע במידה שלך או שתצטרכי תיקוני תפירה והתאמה רבים?

האם השמלה תהיה תפורה מבדים איכותיים ותראה מרשימה ויפה או כתחפושת של פורים?

השמלה תגיע בזמן ליום החתונה או שתכססי ציפורניים, תריבי בתור בדואר, תעקבי אחר שביתות ועיצומים ותדאגי?

בסופו של דבר, על הכלה שרוצה לחסוך כסף בהזמנת שמלת כלה מחו"ל לקחת בחשבון האם יש לה את הסבלנות, התעוזה וכוחות הנפש לתהליך די ארוך ומייגע שעלול בסופו של דבר לעלות יותר משמלת כלה בארץ.

גם בארץ תוכלי למצוא שמלות במחירים נוחים, בתנאים טובים ובשירות – כמו שרק אנו הישראלים יודעים לתת... ואף סיני לא יחליף אותנו.

כתבה זו נכתבה על ידי גליה זוהר – סטודיו בוטיק לכלות – מומחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה - איפור מקצועי - תסרוקות לכלות וערב וסידור כלות ונשים לאירועים ושמחות.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page