top of page

איפור כלות לחתונה


את מתלבטת מי תאפר אותך לחתונה ואיך לבחור אחת המתמחה באיפור כלות לחתונה.

בדרך כלל את יודעת להתאפר, מכירה את פנייך והעדפותייך ולרגל היום החשוב – החתונה שלך, את רוצה לחוש מיוחדת ולקבל יחס אישי ומקצועי ותוצאות מדהימות המתאימות במיוחד לך.

באיפור כלות לחתונה יש להתחשב בהרבה גורמים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

מאפרת מקצועית המתמחה באיפור כלות לחתונה תדע להתחשב בכל הגורמים שלפנייך ולהעניק לך איפור כלות מושלם לחתונה.

  • עמידות האיפור כלות בחתונה: הדבר הראשון שצריך להתחשב בו כשמתאפרים באיפור כלות לחתונה הוא שאיפור דוהה במידת מה. עור הפנים פולט שמנוניות מסוימת, מזיעים ומתנשקים, אוכלים, שותים ורוקדים כך שצריך לקחת בחשבון שאיפור כלות מקצועי שנראה חזק ומודגש בשעה 3 בצהריים (השעה שבה בדרך כלל מתאפרים), ידהה ויתמזג עם העור ככל שיחלפו השעות.

  • ה"תפאורה" בחתונה: כשאת מתאפרת לחתונה, סביר להניח שאת לובשת טרנינג נוח וביתי, לעיתים בצבע ורוד זועק ונעלי בית. כשתגיע לחתונה, תלבשי את שמלת כלה, האווירה, ההתרגשות והחגיגיות ישררו בכל ופתאום מה שנראה לך מוגזם, מודגש או זועק, יתקבל כאסטטי וחגיגי. תוך כדי איפור, נסי להירגע ו"להיכנס" לאווירה ופתאום הכול יראה מתאים ומשתלב.

  • הצילום בחתונה: התמונות שנותרות לך מהחתונה הן בעצם המזכרת היחידה שתישאר. מצלמה ותאורת פלש מפחיתים בכ- 50% מעוצמת הצבע. איפור כלות שיראה חזק ומודגש בשעות הראשונות יצטלם טוב ובתמונות תראי עור חלק ואחיד, עיניים ועצמות לחיים מודגשות וזו בעצם המטרה באיפור כלות לחתונה.

  • התאורה בחתונה: כאשר אני מאפרת כלה לחתונה, בדרך כלל יש אור יום ותאורת פלורוסנט בחדר. זה עוזר לי מאוד לראות מה אני עושה תוך כדי עבודה אך לא משקף כלל וכלל את התאורה שתהיה במקום שבו מתרחשת החתונה. אולמות או גני אירועים משתמשים בתאורה צהובה ורכה, דבר שמרכך ומחמיא לפנים ומפחית באופן משמעותי מעוצמת הצבע. באיפור כלות לחתונה יש לקחת בחשבון שאור יום אינו דומה לתאורה שתהיה בפועל ומה שנראה חזק ומודגש, יתקבל הרבה יותר רך ומעודן בשעות הערב.

אם את רוצה לבחון את האיפור ולקבל את הרושם הנכון, חפשי חדר שבו אין אור יום והנורה בו פולטת אור צהוב ולא לבן. (בדרך כלל בתאורה בחדר האמבטיה או בהול בכניסה לבית אפשר לקבל את הרושם המציאותי).

  • המרחק שצופים באיפור כלות לחתונה: אם תבחני את פנייך סנטימטר מהמראה, תראי כל פגם וכל כתם אבל תסכימי איתי שככלה המאופרת באיפור כלות לחתונה, אף אחד לא יסתכל עליך ממרחק של סנטימטר. צריך להתבונן באיפור ממרחק נורמאלי שבו אנשים יתבוננו עליך, להסתכל במראה הכולל – כל הפנים וההופעה ולא לפרוט אותם לגורמים ומעבר לכך, זכרי שזו חתונה, ואת עומדת על החופה ואנשים מתבוננים בך ממרחק של כ- 20 מטר, עדיין כדאי שיראו עיניים מודגשות, עצמות לחיים וקצת צבע.

לסיכום, כשאת בוחרת מאפרת המתמחה באיפור כלות לחתונה, וודאי שהיא מתחשבת בגורמים שציינתי קודם, אותם גורמים שהכרחי לקחת בחשבון. מאפרת המתמחה באיפור כלות לחתונה, תדע לשלב ולמצות את כל הגורמים ולתת את התוצאה הטובה ביותר עבורך.

מזל טוב ובהצלחה.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page