top of page

איזו שמלת ערב תלבשי לאירוע?

מזל טוב. הבת או הבן הודיעו שהם מתחתנים וההתרגשות גדולה. אחרי שהפנמת את הבשורה המרגשת את מתחילה לחשוב מה תלבשי – שמלה נוצצת, חולצה וחצאית ואולי חליפה מחויטת?

החברות מתחילות להציע, הצצת כבר בחלונות ראווה ובתמונות, התחלת לדמיין מה את אוהבת ואיך את רוצה להראות בחתונה ולאט לאט מסתמן סגנון ונרקמת פנטזיה.

המבחר גדול – המוני בדים וצבעים, גזרות שונות ומיוחדות ולא נשכח שעם כל המבחר הגדול השמלה אמורה להתאים למבנה גופך, להחמיא, לחטב ולהשאיר רושם על האורחים שהרי את אם החתן או הכלה – המארחת באירוע וזה ממש, אבל ממש מחייב להראות נהדר.

אז איזו שמלה את בוחרת? שחורה קלאסית או אולי ססגונית וזורמת? צמודה וסקסית או כפרית וזורמת?

מניסיוני - בחירת שמלת הערב מתחילה במי שאת ומה הסגנון היום-יומי שלך. אם בדרך כלל את לובשת בגדים רפויים ודאי לא תרגישי בנוח בשמלה צמודה. אם את רגילה ללבוש צמוד וחטוב ודאי תבחרי בשמלה בגזרה צמודה וסקסית לכן לקראת האירוע החשוב תרצי להרגיש "את" טבעית ולא בתחפושת ולכן הטיפ הראשון שלי הוא בחרי שמלה שתשקף את הסגנון הרגיל שלך-כמובן עם מוטיבים המתאימים לערב – מעט נצנוצים ובדים מיוחדים. הטיפ השני הוא בחרי שמלה שתרגישי בה בנוח – שתהיה תפורה למידותייך בדיוק, בעלת בטנה איכותית ותפורה מבד נעים.

המבחר עצום והבחירה אינה פשוטה ולכן הטיפ האחרון שלי אליך אם החתן/כלה והוא הכי חשוב בעיניי – היעזרי בחברה או אחות אחת שתלווה אותך בבחירה ותעזור לך להתמקד בכדי שהבחירה שלך תהיה מושלמת.

כתבה זו נכתבה על ידי גליה זוהר – סלון כלות בראשון לציון – מומחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה וערב - איפור מקצועי - תסרוקות לכלות וערב וסידור כלות ונשים לאירועים ושמחות.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page