top of page

כלה, מה השאלה?


בשעה טובה ובמזל טוב את מתחתנת ומרגע ההחלטה מתחילות לצוץ המוני שאלות שעל חלקן את יודעת לתת את התשובה ועל רובן אינך יודעת את מי לשאול וממי לקבל את התשובות.

לצורך כך הכנתי עבורך רשימת שאלות שנוגעות ל-לוק שלך לקראת החתונה - שאלות שלאורך השנים שמעתי מכלות שפנו לסלון כלות שלי וזו תשובות עליהן.

מתי להתחיל לחפש שמלת כלה? 4-5 חודשים לקראת החתונה זהו פרק זמן מתאים להתחיל לגשש בתמונות של מעצבי שמלות כלה וקולקציות, להבין מה הכיוון שלך ומה טעמך בשמלת כלה שלך.

לאן ללכת למדוד? למקום שקראת וקיבלת עליו המלצות, שקרוב אליך גאוגרפית ושיהיה לך נוח להגיע אליו ומקום שבו טווח המחירים תואם את התקציב שלך לשמלת כלה.

לכמה מקומות להגיע למדוד שמלת כלה? 3-4 מקומות ולא מעבר לזה. ככל שתשוטטי במקומות ותמדדי שמלות כך תתבלבלי ותאבדי את הכיוון. בחרי חנויות וסלוני כלות בודדים ואיתם תתאמי פגישה.

עם מי ללכת? קחי אתך חברה טובה וקרובת משפחה עליהן את סומכת שילוו אותך לאורך כל התהליך.

איך תדעי היכן להזמין את השמלת כלה? במקום שבו תרגישי ש"הגעת הביתה". סלון כלות שבו יגרמו לך להרגיש בטוחה בכך שיעניקו לך את השירות הטוב ביותר באווירה הטובה והתומכת ביותר.

איך תדעי מה השמלה המנצחת? השמלה או העיצוב שהכי ירגיש לך נכון לגוף שלך, לטעם שלך, לנוחות על הגוף, לפנטזיות שלך... זה שיגרום לך להתרגש – זו השמלה המנצחת.

סלון כלות או שמלה בנפרד ואיפור ושיער בנפרד? הכול במקום אחד בצורה מסודרת ורגועה עם מינימום ריצות וטירטורים.

יש לך עוד שאלות? צרי עמי קשר 052-2304582

שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

כתבה זו נכתבה ע"י גליה זוהר – שמלות כלה בראשון לציון המומחה בעיצוב ותפירת שמלות כלה, איפור כלה, תסרוקת כלה וטיפוח נשים לאירועים.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page