top of page

לפעמים השמלת כלה זה רק תירוץ

יום החתונה שלך עומד להגיע. קיבלת טבעת אירוסין מרהיבה, סיפרתם להורים ולכל המשפחה והחברים, את נרגשת ונלהבת לקראת היום המרגש ומה עומד לנגד עיניך? השמלת כלה שלך.

כן... את מדמיינת, מעלעלת בקטלוגים, מתלבטת לגבי הסגנון, הבדים והתחרות, מתלבטת אם בא לך גב פתוח, שמלת כלה נפוחה,שמלת כלה צרה, שמלה בסגנון וינטג', אולי אלגנטית, צנועה, חשופה... הכול סובב סביב השמלה שאותה תלבשי ביום חתונתך המרגש.

חשבת על זה לעומק? חשבת מה באמת את רוצה? על מה באמת את מפנטזת ליום חתונתך?

ממפגש שלי עם כלות רבות למדתי שלפעמים השמלה היא רק תירוץ. תירוץ למה???

תירוץ ל- להיות נסיכה ליום אחד. להרגיש יום אחד בחייך מאושרת ורגועה, להרגיש שהכול סובב סביבך, להרגיש מוקפת באהבה, להרגיש מאושרת מאיך שאת נראית, מאיך שהגוף שלך נראה בשמלת כלה שבחרת ובעיקר להרגיש פעם אחת בחייך שאינך צריכה להילחם על תשומת לב - תשומת הלב היא אך ורק עליך ועל יום חגך. יום חתונתך עם בחיר ליבך.

אז אם השמלה היא רק תירוץ - מה בעצם את מחפשת כשאת יוצאת למסע אחר שמלת הכלה שלך?

את בעצם מחפשת בגד - שבמקרה של יום חתונתך זו השמלת כלה שלך- שכשתלבשי אותה תרגישי שלמה עם איך שאת נראית, שבחרת לעצמך נכון ומתאים לאישיותך, שהשמלה משקפת את מי שאת-ללא תחפושת של פורים- אלא משודרגת, שכל העיניים יופנו אליך, שהחתן שלך יסתכל עליך בעיניים בורקות ויתרגש מלראות אותך, שתחושי נשית, בוגרת ובשלה ותתבונני במראה ותראי אישה שמוכנה לקראת הצעד הגורלי של קשירת עתידה עם אדם נוסף והקמת משפחה.

אז אם השמלת כלה היא רק תירוץ אז מה בעצם עליך לחפש כשאת מתלבטת על סגנון שמלת הכלה שלך?

חפשי להרגיש את כל הדברים שציינתי למעלה. כשתלבשי שמלה באחד מהמקומות – בסלון כלות, אצל מעצבת השמלות כלה או החנות – התבונני במראה, התבונני בעצמך וחפשי את כל אותם הרגשות. ברגע שתחושי אותם – אז תדעי שמצאת את השמלת כלה המתאימה לך.

בהצלחה.

כתבה זו נכתבה על ידי גליה זוהר – סטודיו בוטיק לכלות בראשון לציון- מומחים בעיצוב ותפירת שמלות כלה - איפור מקצועי ותסרוקות ערב, סידור כלות ונשים לאירועים ושמחות.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page