top of page

מתי לצאת לחיפוש שמלת כלה

מהיום שהתארסת, את מתחילה לחשוב על שמלת הכלה שלך. איך היא תראה, מה הסגנון שאת אוהבת, שמלת כלה נפוחה, שמלת כלה פשוטה וקלאסית, עם נצנוצים, בלי נצנוצים, תחרות, בדים - והמבחר עצום.

את מאורסת - ופתאום נראה לך שכל מי שמסביבך - מתעסקת גם היא בשמלת כלה. אולי כבר התחתנה והיא אחרי, אולי גם היא בדיוק קיבלה טבעת אירוסין ומתחילה להתלבט, שינית את הסטאטוס בפייסבוק ומכך - אוטומטית - כל מי שרוצה למכור לך משהו לחתונה קופץ לך בהודעות שונות ומשונות ואת... בעצם עדיין לא יודעת בכלל מה את רוצה ומתי הזמן לצאת לחפש את זה.

לסלון כלות שלי מגיעות כלות רבות המחפשות את שמלת הכלה המתאימה עבורן. חלקן כבר יודעות מה הן רוצות, חלקן רק בתחילת המסע לחיפוש השמלה ולחלקן עוד אין אפילו תאריך לחתונה.

ההתלבטות בבחירת שמלת כלה היא קשה וכרוכה בהחלטות רבות התלויות בהמון גורמים.

כמעצבת שמלות כלה ובעלת סלון כלות בראשון לציון אני מבינה את ההתלבטות מאחר ושמלת כלה אינה בגד שגרתי שלובשים יום-יום אלא אירוע של פעם בחיים, צילומים מיוחדים בשמלת כלה, נוחות לאורך כל יום החתונה והשמלת כלה היא זו שמושכת את תשומת הלב מיד עם כניסת הכלה לאולם או לגן האירועים וסביר להניח שעליה ידברו ויתרפקו עוד שנים רבות אחרי – ועם כל אלה- יש להקדיש מחשבה מעמיקה לבחירה.

אז ממה נתחיל? מה השלבים?

בראש ובראשונה - שמלת הכלה שלך חייבת להיות תפורה בדיוק לטעמך – לא לטעמה של אימך, לא לטעמה של אחותך או חברתך הטובה - אך ורק שלך. התבונני במראה וחשבי על הסגנון אותו את מחפשת בשמלת כלה שלך שבו תרגישי בנוח.

שתיים – אפשר "לחפור" בתמונות. התבונני, הסתכלי, סמני לך דברים שאת אוהבת ומתחברת אליהם ולאט לאט סנני סגנונות של שמלות כלה שבשום פנים ואופן לא תרצי ללבוש ביום חתונתך.

שלוש – אופנה זה נהדר ולקראת יציאת קולקציית 2013 לשמלות כלה ישנה מגמה אופנתית כזו או אחרת אך בסופו של דבר, מבלי קשר לאופנה, על השמלה להתאים לך ולא לגחמות אופנתיות. מעצב/ת שמלות כלה טובה תדע לשלב בין אופנה עכשווית לרצונותייך ומבנה גופך.

ארבע - ישנן כלות שיצאו לחפש את שמלת הכלה שלהן 8 חודשים לפני החתונה וישנן כלות שיחפשו שמלה חודש וחצי לפני החתונה. אין חוקיות בדבר. מתי שנוח לך וברגע שבו את יודעת מה את רוצה פחות או יותר- זה הזמן לצאת לחפש את שמלת הכלה שלך.

חמש - בהמשך לטיפ השלישי – בחרי 3-4 מקומות לבקר בהם ולהתרשם משמלות הכלה. לא מעבר לזה. מעבר לכך את תתבלבלי, תכנסי ללחץ, תעייפי את עצמך ואת המלוות שלך ובעיקר תאבדי פוקוס ותתקשי לבחור את שמלת הכלה שלך.

שש – תגיעי "בראש פתוח". את רוצה שמלה מיוחדת, רק "שלך", שמותאמת בדיוק לך – אם מצאת מעצב/ת עם המלצות טובות – היפתחי להצעות ולרעיונות עיצובים לשמלת כלה. אל תיצמדי לשמלה מוכנה שאת רואה רק כי ככה יותר פשוט. יום החתונה הוא יום מיוחד וכך צריכה להיות גם שמלת הכלה שלך.

לסיכום כלה לעתיד...

את יוצאת למסע מרתק, יצירתי ונשי - כן, כן – זה מסע מקסים (כמלווה כלות לקראת יום זה אני יודעת ומרגישה את המיוחדות של מסע זה...)

ועלייך להצטייד:

  1. בסבלנות – כי לוקח זמן לבחור ולייצר שמלת כלה, בביטחון בעצמך – שאת יודעת הכי טוב מה טוב לך,

  2. בביטחון במי שמעצב לך את השמלת כלה – כוונת המעצב טובה – ליצור עבורך שמלת כלה מקסימה,

  3. בחוכמה לבחור נכון את מי את משתפת במסע הזה – החל מהסלון כלות ועד חברותייך ומשפחתך שיתמכו ויעודדו.

שיהיה בהצלחה ובשעה טובה.

הפוסטים האחרונים

ארכיון

תגיות

פייסבוק

  • Facebook Basic Square
bottom of page